ianuarie 20, 2009

Vrei să fii miliardabsurdiar?

Sunt la un pupitru. Un fel de Virgil Ianţu e la alt pupitru. E în faţa mea şi în spatele pupitrului lui (asta nu e luiluifonie?).

Aştept întrebările, ştiu că tre’ să vină. Nu mi-e clar de ce tre’ să vină, dar ştiu că tre’ să.

Felul de Virgil Ianţu mă priveşte în ochi şi rosteşte ferm:
- Frânturi vagi sau frânturi de vagin?
Eu casc gura, da’ o-nchid repede pentru a putea răspunde cu:
- Ce?

Aproape imediat, sună un fel de sonerie. Mi-a expirat timpul. Următoarea întrebare:
- Sex în izopren sau sex în ibuprofen?
- Mpăăăi cum adică, în ibuprofen...

Felul de sonerie sună strident, implacabil. Surogatul de Virgil e nemilos şi întreabă în continuare:
- Preşedinte de colhoz sau fufe cu sutiene roz?
- Băi, stai aşa. Eu visez! Şi chiar dacă am făcut sex pe izopren şi-am citit despre preşedinţi de colhoz, tu nu exişti! Eşti creat de mintea mea. Şi pot să te ucid când vreau. Ca-n Niebla lui Unamuno. Înţelegi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu